• Инженерен дизайн
    • Специалност ИД
    • ПРЕПОДАВАТЕЛИ в специалност ИД
      • доц. д-р Боряна Георгиева
      • доц. д-р Михаела Гаджева
      • доц. д-р Геновева Владимирова
      • доц. д-р София Ангелова
      • доц. д-р Траян Стамов
      • гл. ас. д-р Александър Радославов
      • гл. ас. д-р Боряна Георгиева-Гущанова
      • гл. ас. д-р Емилия Очкова-Димитрова
      • гл. ас. д-р Здравка Брайкова-Николова
      • гл. ас. д-р Ивелина Даулова
      • гл. ас. д-р Светла Иванова-Василева
      • гл. ас. д-р Теодора Пешева
      • ас. Йоана Кютинска
    • Учебни дисциплини
  • Студенти
    • Кандидатстуденти
    • ОКС Бакалавър
    • ОКС Магистър
    • Дипломанти
    • Докторанти
    • СТУДЕНТСКИ ИСТОРИИ
  • Портфолио
    • ИД мрежа
    • конференция D etc.
    • Проекти ИД
    • Проекти на IDLab
      • Лаборатория ИД – IDLab
  • БЛОГ
  • Контакт
  • ENG
Студентски истории

Борислав Богданов

Борислав Богданов: Lead Artist, Ubisoft.
Интересувам се от разработка на компютърни игри от концепция до реализация, филмово изкуство, индустриален дизайн, дигитално и класическо изобразително изкуство.

Кога бяхте студент в специалност ИД?
От 2001 до 2007.
Откакто сте завършил(а), работите ли по специалността?
Работя в сферата на компютърните игри.
Доволни ли сте от образованието, което получихте от ИД?
Да, наученото определено ми помогна в развитието ми в тази сфера.
Разкажете дали и как прилагате наученото от ИД?
Наученото по композиция, цветознание, формообразуване и дизайнерско проектиране е познание, което прилагам в работата като худовжник в гейм индустрията при изграждането на концепции и обекти за световете на игрите. Познанията по интерфейс също се оказаха полезни за играждането на презентацията на някои от игрите, по които съм работил.
Кое Ви хареса най-много от обучението в ИД?
Шанса да се запознаеш с много хора, които също са решили да се обучават като дизайнери и да обмениш идеи с тях. Взаимоотношенията с водещи фирми в областта на автомобилния дизайн.
Кое не беше на ниво от обучението в ИД?
Прекаления фокус в техническите науки първите две години е нещо което може да бъде компресирано за сметка на повече дизайн ориентирани дисциплини.
Кое Ви изненада в обучението в ИД и защо?
Конкурсите на Брабус и взаимната работа по проектирането на първия български автомобил.
Поддържате ли лична или професионална връзка с други (бивши) студенти от ИД? А с преподаватели от ИД?
С колеги да. С някои от тях продължаваме да работиме заедно в гейм индустрията.
Любим предмет? Защо?
Също въпрос, на който не мога да дам еднозначен отговор. Всеки един от дизайнерските и художествени предмети са ценни и за студентите е важно да извлекат максималното от всеки един от тях.
Любим проект? Защо?
Проектирането на първия български автомобил. Причините са много: познанието и опитът предадени от водещ дизайнер, екипната работа по създаването на дизайна, цялостното планиране на проекта.
Кое е най-важното, което научихте в ИД?
Необходимо е 5% талант и 95% труд за развитието му.
Какво бихте пожелали на бъдещите и настоящите студенти в ИД?
На първо място човек трябва да обича това, което прави, за да може да се реализира успешно.
Така че им пожелавам винаги да намират вдъхновението да обичат това, което правят.


tu_ed_students_stories_borislav-bogdanov_640x300_002

.

Уебсайт: borislavbogdanov.com

Снимки от: личен архив, Веселка Велинова
Интервю от: декември 2013 :: Публикувано: февруари 2014

Студентски истории

Споделете:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Tumblr
Department of Engineering Design /// Technical University of Sofia /// Website Credits & Terms of Use Copyright 2024